Produsele cumparate prin intermediul Corkmarket.ro sunt noi, in ambalaje originale si beneficiaza de garantie conform prevederilor legale si politicilor producatorilor. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile.
Daca in momentul receptiei constatati lipsa certificatului de garantie al produsului, va rugam sa anuntati acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea produsului, pe adresa de email info@corkmarket.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Produsele cumparate prin intermediul site-ului Corkmarket.ro pot fi insotite de doua tipuri de certificate de garantie: (1) certificate de garantie emise de producator / importator sau (2) certificate de garantie emise de ZERO MAS OFFICE s.r.l., societate ce opereaza site-ul.
(1) In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificatul de garantie. Acest centru, autorizat de catre producator / importator, va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Trebuie sa stiti ca, in acest caz, modalitatea de acordare a garantiei cat si conditiile de garantie inscrise in aceste documente de garantie, inclusiv modalitatea de transport, prevaleaza asupra conditiilor de garantie publicate pe acest site.
(2) Produsele cu certificate de garantie emise de ZERO MAS OFFICE s.r.l. se vor solutiona in service-uri partenere CORKMARKET, dupa testarea si evaluarea defectului.

Transportul produselor pentru care garantia a fost aprobata este oferit cadou de Corkmarket.ro.
Pentru a beneficia de transport gratuit la trimiterea acestor produse in service-ul CORKMARKET,
Cumparatorii vor trimite un mesaj pe adresa de email service@corkmarket.ro, la care trebuie sa ataseze Fisa de service semnata si scanata (formularul se poate descarca de aici) dupa care trebuie sa astepte mesajul nostru care ii confirma inregistrarea cererii cu un numar de inregistrare.

Daca toate campurile au fost completate corect, Cumparatorul va primi aprobarea cererii si detalii pentru trimiterea produsului in 24 (maxim 48) de ore lucratoare.
Dupa primirea aprobarii, Cumparatorul poate trimite produsul, insotit obligatoriu de numarul de inregistrare primit in mesajul anterior (pentru identificare rapida, recomandam ca numarul de inregistrare sa fie trecut pe documentul de transport).

Cumparatorul poate urmari derularea intregului proces de retur in contul sau.

Pentru a putea beneficia de garantie, la trimiterea in service, produsul trebuie sa fie insotit de urmatoarele:

  • factura de achizitie a produsului in original (sau o copie a acesteia);
  • certificatul de garantie comerciala in original, completat corect cu toate datele;
  • accesoriile si documentatia cu care a fost livrat produsul;
  • descrierea pe scurt a defectului reclamat;
  • toate documentele referitoare la garantie emise de producator sau importator, livrate impreuna cu produsul in ambalajul original ( ex: warranty Card, Warranty Information etc.) chiar daca acestea nu sunt completate.

Este recomandabil ca produsul sa fie trimis in service in ambalajul original, pentru a asigura integritatea acestuia la transport. Produsele deteriorate in timpul transportului datorita ambalarii necorespunzatoare nu vor fi primite in garantie.
Produsele sunt identificate in certificatul de garantie comerciala pe baza denumirii comerciale, a codului si a numarului de serie unic (Serial Number – S/N), acolo unde exista. Stergerea seriei (Serial Number – S/N) partiala sau totala de pe produse, ruperea, deteriorarea, modificarea sau indepartarea etichetelor de identificare sau sigiliilor de garantie duce la pierderea garantiei. Pierderea certificatului de garantie sau a facturii duce la pierderea garantiei. Nu putem elibera duplicate pentru certificatul de garantie. Termenul de garantie specificat in certificatul de garantie comerciala incepe de la data facturarii si se prelungeste in mod corespunzator cu durata de nefunctionare, calculata ca intervalul din momentul inregistrarii in unitatea de service (data intrarii in service) , pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala (moment in care veti fi anuntat printr-un e-mail in vederea ridicarii produsului reparat).
Siguranta produsului trimis in service este in intregime responsabilitatea Cumparatorului. Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru ambalarea sau transportul defectuos al produselor pe ruta Cumparator-Vanzator.

Garantia se acorda fie prin repararea produsului, stornarea sau inlocuirea sa. Inlocuirea se face in limita stocului existent sau la reinnoirea stocului.
Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie pot fi inscrise atat in certificatul de garantie original cat si in documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu durata in care produsele s-au aflat in service, calculata pana in ziua notificarii solutionarii acestora catre Cumparator.

Solutionarea defectului este anuntata clientului prin e-mail (pe baza datelor inscrise in Fisa de intrare in service). In cazul in care Beneficiarul refuza primirea produsului sau nu raspunde la mailul respectiv in termen de 15 zile calendaristice, produsul se va considera abandonat si nu va mai putea fi revendicat.

Conditii de neacordare a Garantiei

Garantia NU se acorda produselor, partilor de produs sau componentelor care, in opinia noastra sau a service-ului autorizat (mentionata in scris) s-au defectat datorita: 

  1. greselilor de instalare, montaj si / sau intretinere;
  2. neglijentei sau neatentiei (neobservarea sau nerespectarea informatiilor din instructiunile de utilizare);
  3. manipularii necorespunzatoare, (lovituri, crapaturi, ciobiri);
  4. utilizarii produselor in conditii neadecvate (calitatea necorespunzatoare a apei, prize fara impamantare, tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, in conditii de umiditate, praf, noxe, sub actiunea substantelor chimice etc.
  5. interventiilor mecanice sau plastice asupra produselor de catre persoane neautorizate;
  6. schimbarii starii originale a aparatului cauzata de pastrarea in conditii improprii si de intemperii;
  7. accidentelor mecanice, electrice, electromagnetice, chimice etc (componente/piese arse sau plesnite, surse defecte, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interior).In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei (datorate convingerii eronate ca ar exista un defect), Cumparatorul este obligat sa achite contravaloarea manoperei de investigare a produsului fixata la valoarea de 50 Lei inclusiv TVA per reper reclamat. Plata pentru returnarea produsului respectiv prin curier este suportata de catre Cumparator. Pentru produsele expediate in service care au ca rezultat final „defect nemanifestat”, „teste ok” sau „anularea garantiei”, costul transportului va fi suportat de Cumparator.

Produsele RESIGILATE din oferta Corkmarket.ro

Produsele resigilate sunt produse cu ambalaj original deschis, perfect functionale, testate de catre departamentul nostru tehnic. Exista posibilitatea in anumite cazuri ca ambalajele acestor produse sau a accesoriilor lor sa prezinte mici deteriorari. De asemenea, aceste produse pot prezenta usoare urme de uzura, ca de exemplu zgarieturi superficiale. Toate aceste deficiente estetice sunt mentionate in descrierea produsului respectiv.

Promotiile de care beneficiaza produsele noi nu se aplica produselor resigilate.
Modalitatile de cumparare, livrare si plata pentru produsele resigilate sunt aceleasi ca si in cazul produselor similare noi, sigilate.

Deoarece aceste produse resigilate beneficiaza de preturi reduse fata de produsele similare sigilate, in anumite cazuri este posibila oferirea unei perioade de garantie comerciala mai mica, specificata ca atare in descrierea produsului respectiv.

Produsele resigilate nu se pot returna avand ca motivatie unul sau mai multe aspecte mentionate in descrierea produsului respectiv.