Cumparatorul poate solicita returul produselor achizitionate din magazinul online CORKMARKET in urmatoarele situatii:

  • Produsele sunt neconforme cu specificatiile de pe site
    Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta CORKMARKET, Cumparatorul poate solicita returnarea acestuia.
  • Produsele s-au livrat eronat de catre Vanzator
    In cazul livrarii in alta cantitate sau a unui alt produs,Cumparatorul trebuie sa semnaleze incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore de la receptia efectiva pentru a putea returna produsul.
  • Produsele se dovedesc nefunctionale in primele 48 de ore de la receptia lor (DOA)
    Daca produsul primit se dovedeste nefunctional in primele 48 de ore de la receptia efectiva, Cumparatorul poate cere inlocuirea cu un produs functional printr-o notificare in scris, trimisa in termen de 48 de ore de la receptia efectiva a produsului. (detalii despre modalitatea de notificare mai jos in aceasta pagina)

Pentru oricare din aceste trei cazuri, daca returul este acceptat, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea produsului returnat cu un produs identic. Toate costurile de transport si / sau manipulare in cazul inlocuirii acestui produs sunt suportate de Vanzator.

In cazul in care un produs identic nu se mai afla in stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a valorii produsului.
Daca se agreaza inlocuirea cu un alt produs, in cazul in care produsul este mai scump, Cumparatorul va plati diferenta, iar daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica,Cumparatorul va primi rambursarea partiala corespunzatoare. In oricare dintre cazuri, eventualele costuri de transport si/sau manipulare vor fi suportate de Vanzator.
In cazul in care Cumparatorul opteaza pentru recuperearea contravalorii produsului, Vanzatorul ii va returna inclusiv valoarea transportului si / sau a manipularii, acolo unde este cazul.

Nu se pot returna ca nefunctionale produsele desigilate si puse in functiune / testate la ridicarea din unul din punctele de livrare ale VanzatoruluiNu se vor prelua produse in retur la punctele de livrare. Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de Vanzator pe adresa: Preciziei 13F, Bucuresti 062202

Eventualele probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achizitionate din magazinul online www.corkmarket.ro si altele pe care Cumparatorul le detine sau urmeaza sa le achizitioneze nu fac obiectul responsabilitatii Vanzatorului.

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor.

Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre Vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.

In cazul retururilor repetate, atunci cand se considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza returul.

Notificarile de retur si Obtinerea numarului de inregistrare:

Pentru returnarea produselor, cumparatorul va trimite un mesaj pe adresa de email info@corkmarket.ro, la care trebuie sa ataseze formularul standard de returnare semnat si scanat (formularul se poate descarca de aici) dupa care trebuie sa astepte mesajul nostru care ii confirma inregistrarea cererii cu un numar de inregistrare.
Daca toate campurile au fost completate corect, Cumparatorul va primi aprobarea cererii in 24 (maxim 48) de ore lucratoare.
Dupa primirea aprobarii, Cumparatorul poate trimite produsul, insotit obligatoriu de numarul de inregistrare primit in mesajul anterior. Produsele returnate fara aprobare sau fara numarul de inregistrare nu vor fi receptionate.